برای خود تو
 
من و تنهایی و تو
 
 

 

 

من امروز متولد شدم و تجدید میثاق کردم.

زاده شدم تا عمق فرسایش را ببوسم و دیگر نبینم . برگشتم از وادی یغما تا طبیعت محسوس نا ملموس  پیوندم دهد با خودم تا بجویم نیمه ای را که از امروز گم کردم. صدای جاده را میبویم که به یگانگی میخاهدم با تو و دوری، با بیداری و گر گرفتگی و صدای جیرجیرکها تا خود صبح...

تو که به نبود دلت عادت داری، خلوص خلوت خانه دلم را بپذیر باشد که 10 ها بار این بَه من را بگذریم و بیصدا شویم.

شاد باشها میخاهم از تو تا جان بگیرد بالهای بی پر من تا اوج بگیرم با تو تا ذوق کبوترها.   

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, :: 20:58 :: توسط : شادی

درباره وبلاگ
از 22 خرداد 88 روز انتخابات بود که فهمیدم دل من مثل مملکت بهم ریخته و چه بلایی سر مردم و من اومده...دیدی میگن وقتی میخای بفهمی هرچیزی چقدرکن؟ارزش داره ازش دوری کن؟... خلاصش اینکه حدودا 2/5 ساله حضور هیچ کس مثل حتی یادش دلمو تو سینه نمی لرزونه بناست هیچ وقت این وبو نبینه اینه که مینویسم تا دلم نترکه...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تنهایی و تو و آدرس azkaroon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 30718
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1